top of page
Пошук

"Як піклуватися про ментальне здоров’я?"

Психічне здоров’я – це стан душевного благополуччя, яке дає кожній людині можливість здійснювати власний потенціал, долати звичайні життєві стреси, плідно працювати. Сучасне життя само по собі сприяє стресам: зміни в житті політичному, економічному, негаразди на роботі, та й просто поїздка в громадському транспорті призводять до того, що людина зі своїми стресами починає миритися, а так і до депресії недалеко. Психічне здоров’я має першочергове значення для особистого благополуччя, адже фізичне здоров’я неможливе без психічного здоров’я. Задача кожної сучасної людини зберігати свою душевну рівновагу, бути готовою до стресових ситуацій, і за необхідності звертатися за допомогою, а не пускати на самоплив симптоми перевантаження, депресії, емоційної нестійкості.

Будьте уважними один до одного та оберігайте власне психічне здоров’я.


0 переглядів0 коментарів
bottom of page