top of page
Пошук

«Ти як? Ментальне здоров’я – це...»

«Ти як?» — ставте собі це запитання кожного дня. Відповіді на це запитання можуть бути різними. Але тільки тоді, коли вони чесні, відкривається шлях до ментального здоров’я – добробуту людини й почуття щастя. Ментальне здоров’я – це не лише про відсутність розладів, а й про наявність ресурсів, щоб жити, працювати, реалізовувати заплановане, піклуватися про себе та інших. Почуватися погано — це нормально. Кожен з нас стикається у житті з ситуаціями, які спричиняють стрес, вичерпують усі ресурси. Кожен з українців просто зараз переживає саме такий період. Але для того, щоб рухатися далі, важливо дбати про свій стан, докладати зусиль для підтримки свого ментального здоров’я. Не варто боятися просити про допомогу: якщо ви потребуєте підтримки, зверніться до близької людини, якій довіряєте.

Пам’ятайте — стреси часті супутники нашого життя. Важливо навчитися ними управляти, протистояти негативним наслідкам стресу, адже вони впливають на здоров’я та викликають захворювання. Бережіть себе!


3 перегляди0 коментарів
bottom of page